2.9.13

The Dots

Vi har endelig fått opp svarte Dots på veggen i gangen, og det ble akkurat så fint som jeg hadde forestilt meg. Det er perfekt for gangen der det skal henges tøy når vi har gjester og ellers kan knaggene fylle veggen og bare være dekorative og fine. Bilder av gangen vår kommer senere, men her er er litt mer inspirasjon til bruk av The Dots fra Muuto. De kommer i en pakke med fem i tre ulike størrelser, eller kan kjøper per stk slik at man kan mobinere akkurat som man vil.




2. Via Blowkissesnotboys. (!)
3. Via Remodelista.



Pin It

5 kommentarer:

  1. De dotsa er bare så kule, men så lurer jeg på en ting. Du skjønner jeg har kjøpt meg slike dots, men de er på badet og der skal de egentlig ikke være. Jeg også skulle ha dem i gangen, men der har vi gips. Der hvor vi har standere (tre) bak gipsen kan jeg ikke ha disse dotsene, jeg vil ha de midt på veggen uten noe reisverk bak. Men hvordan i all verden festes de der....Blir veldig glad for tips altså, ja letter fortvilt for jeg har et digert hull i gipsveggen.... hehe

    SvarSlett
    Svar
    1. Det høres ut som du bør bruke en gipsplugg. Men hør med der du kjøper jernvare, de vet det helt sikkert! Vi har bare skrudd dem rett i i veggen, og det sitter som bare det!

      Slett
  2. Jeg elsker dots - disse er nu også rigtig fine: http://www.kjaerogschmeling.com/2013/01/klar-parat.html

    SvarSlett
  3. Veldig stilige!
    Du har de i butikken din?
    Mon tro om jeg må bestille :=)

    SvarSlett